The verdict!

Så nu var det avklarat, jag har fått veta att jag inte är förkyld. Utan det är troligtvis en överansträngning på stämbanden, dock ska jag till öron- näsa- hals, när de har tid för en riktig undersökning. Läkaren sa att det kan vara så att jag talar fel och på så vis belastar stämbanden på fel sätt, vilket kan göra så att jag måste gå till en logoped. Haha nä jag hoppas att detta släpper snart, jag som älskar att prata. Idag tar jag det lugnt och vilar rösten helt i hemmet, och med att jag har rätt ont just nu. Så får vi se om jag kan gå till jobbet och vara stum imorgon? Tråkigt att vara hemma, vad gör man?

 

En rolig sak som hände på vårdcentralen var att jag råkade höra ett samtal från en patient som ringde in. Denna person ville komma in på en konsultation för en eventuell läppförstoring, då med Restylane. Tjejen i receptionen säger till patienten i telefonen: - Nej det är ingen fara, bara två små stick, gör inte alls ont. Konsultationen kostar bara 200 kronor. Haha jag tyckte det var lite roligt att detta skedde på en vårdcentral, men de ska ju också gå runt antar jag? Folk är väl inte tillräckligt sjuka i mitt område, men kanske istället mer utseendefixerade? Ja ack,  mitt eget lilla Beverly Hills.

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du mår bättre snart! Om du måste gå till en logoped måste du fråga var denne utbildat sig!!

2010-04-07 @ 14:17:09
URL: http://novas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0