Uppe med tuppen!

Vet ni när jag gick upp idag? Jo klockan 05:00, varför då kan man undra? Jo för att jag är sjuk, kan inte sova har ont i hela kroppen och vill typ dö, nu mår jag dock lite bättre men ändå, inte okej att vara sjuk på Valborg! Det blir ingen champangegalopp, ingen Cortege och inget vin. Det blir vila och förhoppningsvis lite mer sömn. Har knappt ätit något på 2 dygn nu, ni skulle se vad smal jag blivit. Fast det är ju inte så kul att vara smal om man ändå inte känner sig fräsch. Suck!


Kommentarer
Postat av: Albin

Säkert, du vill undvika allt festande och skoj för att deffa ner det sista inför beachen. Mycket lågt men näset och saltholmen kanske är för lockande när det väl kommer till kritan!

2010-04-30 @ 11:14:03
Postat av: http://imtooldforthis.blogg.se/

Haha jag deffar knappast, men jag kanske tappat ett kilo eller två under min sjukperiod?

2010-04-30 @ 13:51:32
URL: http://imtooldforthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0