Varning för det snea leendet!


Kom ni ihåg mitt inlägg om "Dagens Donts" där jag talade om faran med det snea leendet, att ni tjejer skulle akta er för killar som log så. Jag har genom bevis som Jude Law kommit fram till att killar som ler på detta vis är killar man i pojkvänsrollen inte ska lita på.

Hur många gånger har han bedragit sina flickvänner?

Sadie Frost funkade det inte med, var det möjligtvis på grund av Nicole Kidman? Det var väl så det sas till en början i alla fall?

Och sedan var det ju den där barnflickan som Sienna Miller inte var så glad över.

Varning! För det snea leendet tjejer, (har själv försökt att le så för att se om tjejer också kan, men tror bara att det funkar om du är kille. Jag ser i alla fall helt störd ut när jag har försökt, men prova om det funkar för dig)?

Fan varför är han så snygg för!!! *skäms*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0