ASOS paket!!!


Det här tunga mega paketet konkade jag runt på en bra stund innan jag hittade någon form av transport hem. Herregud Posten påstod att jag inte varit hemma när de kom med mitt paket, nonsens det var jag visst! Och som straff fick jag gå och hämta det på någon ensam gata bakom Ullevi. För er som inte vet så är det knappast en gata som man går förbi ofta, mer aldrig. Så därför blev det en riktigt omväg för mig att hämta det där.

När jag väl kom hem (trodde det skulle ta hela dagen) öppnade jag i alla fall ett paket med det perfekta innehållet. Hunter Wellies + Hunter fleece sockor (för vintern) och en skinnväska. Nu kan jag gå på Way out West utan att förstöra några skor, jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0