The Masquerade



Me as Sgt Challahan in Police Academy





Kajsa som Catwoman


Värdinnorna för kvällen


Haha


Rocky


Jag och King Kong, som jag var rätt rädd för!?


Min hatt var lite poppis


Jag har tydligen svårt att stänga munnen?


Arvind gillade mina pilotisar haha

Härlig maskerad men på grund av snöovädret var vi inte så sugna att festa hela natten. Helt sjukt att man fann både skid- och snowbpardåkare mitt inne i stan klockan 01.30. Eftersom det var så dåligt väder var jag lite orolig att jag inte skulle kunna ta bussen hem, men jag hade tur då min buss kom precis i tid:)




Kommentarer
Postat av: mohahaha

fan vad arvind är heeeeeet

2010-02-22 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0