Lördag; Halmstad och Soleil!


Nu blir detta ett sent inlägg, men så kan det bli! Idag eller igår egentligen i och med att klockan har gått över till ett nytt dygn. Jag har spenderat denna fredag på Freeport i ett regningt Kungsbacka. Det är en outlet med lite olika brands som MQ och Acne m.m Men som vanligt hittade jag ingenting, outlets gillar inte mig grr!

Imorgon alltså idag egentligen som sagt, åker jag syrran och mamma ner till Halmstad under dagen. Min syster bor där och vill åka hem. Tanken var väl att ligga lite på deras fin fina strand också men med tanke på vädret tror jag inte att det blir något med det. Mot kvällen lämnas jag av i Göteborg igen och då styr vi troligtvis mot Port du Soleil, får väl lov att prova det stället också. De har ju folk hängande i taket och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0