Bröllop i Göteborgshjulet


Samma dag som det stora prinsessbröllopet så var det 14 par som sa ja till varandra vid Göteborgshjulet. Den borgerliga vigseln förrättades av Marianne Lindblom som under två och en halv timma vigde paren som därefter fick åka ett varv i hjulets VIP-vagn. Därefter fick de var sitt glas alkoholfri ( öh what?) champagne med jordgubbar och hyllades av släkt och vänner.

Ah lite roligt när de säger allt på engelska men jag förstår varför, textning är ju dyrt!
Nja jag vet inte riktigt om jag hade velat gifta mig så, visst då får man kanske bröllopsresan inräcknad i åkturen ,eller hmm?  Ja för min egen del så tänker jag mig ett bröllop en aning pampigare än Viktorias, annars kan de vara. Ska man gifta sig får det väl vara ordentligt? Inte sant;)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 10:09:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0