Jag klär ej i fett!


Har ni testat den här appen FatBooth på er iphone? Jag skaffade den idag som en kul grej. Jag skrattade i en kvart åt min stora dubbelhaka som FatBooth trollade fram på mig. Men sedan kom jag på att  jag inte var en snygg tjockis, en del ser ju ändå okej ut om de går upp i vikt, men inte jag. Jag såg ut som ett freak. Jag är som en sådan där tjej som tappar allt när fettet kommer, det klär mig inte alls med andra ord. Ungefär som de tjejer som bara passar i långt hår och i kort hår försvinner all deras charm, ni kanske fattar liknelsen?

Nej jag bjuder på kändisar inte min egen bild, fy!

Jag ska käka en tomat eller en isbit till kvällsfika!!!! (haha like if)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0