Spara batteritips för din iPhone!


Idag var jag ute och powerwalkade med min iphone som spelade härlig radiomusik, men shite vad det tog på batteriet. Efter 3h (tror jag) var det inte mycket kvar, men när man är uppkopplad så tar det extra på batteriet. Annars kan ju denna produkt ovan vara ett alternativ om man ska på långa resor tex. (lite dyr men).

Nya Mophie ‘Juice Pack 3G’ är designad för att dubbla tiden du kan rocka, prata, surfa och skicka med din iPhone 3G.
Det här är det första certifierade "Works With iPhone" extra batteri i världen.

Juice Pack är ett laddningsbart Lithium Polymer batteri som sitter fast runt baksidan av telefonen.

Tillagda timmar:
Standby Time – Upp till 350 timmar
Talk Time – Upp till 6 timmar med 3G | Upp till 12 timmar med 2G
Internet Use – Upp till 6 timmar med 3G | Upp till 7 timmar med Wi-Fi
Audio Playback – Upp till 28 timmar
Video Playback – Upp till 8 timmar

TIPS!
Delar även med mig av en länk hur du sparar din batteritid genom lite olika inställningar på din iphone.
Och för er med skal tänk på att vissa bärfodral kan göra att iPhone blir för varm under uppladdningen, vilket kan försämra batterikapaciteten. Om du märker att din iPhone blir varm när du laddar den i fodralet bör du ladda den utan fodral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0