Back in the days

Grekland, i kjol på bardisk, 18 år. Kan ju inte säga att man förändrats så mycket sedan dess, dock dansar jag inte på bardiskar längre. Det får man bara göra när man är 18 år, eller om man är i Grekland för där gör alla så, och sedan får man kasta porslin i golvet också.
Det gick ett år och vi hamnade i London, i en lägenhet vid Marble Arch, härliga tider! Carolina bor numera i Stockholm, Karin i Malmö och jag i mitten. Shit vi ser helt galna ut, men den bilden får vi bjuda på! Snart kommer Karin och hälsar på mig, yeeaa!
Hittade dessa bilder i mitt enda riktiga fotoalbum, på den tiden då man framkallade kort.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, "The Ghost"!

Ska bli så kul!! Jag har redan börjat förbereda mig! :-)

Puss!

2010-03-21 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0