Badrum 4 neat freaks

Jag är verkligen ett neat freak ibland och speciellt när det gäller badrummet. Kanske av den anledningen att det just där blir som smutsigast hela tiden, har ni tänkt på det, det är alltid dammigt i badrummet? Och det värsta jag vet är när jag kommer hem till folk som har hundra saker på handfatet och runt handfatet är det smutsigt och dammigt (man kan ha ett par grejer där, det har jag med, men då ska det vara rent). Och själva fatet har det inte torkat av, sminkrester och intorkad tandkräm finns det lite här och där. Ny fy oh fasa så kan jag inte leva, och speciellt inte om det är folk på besök. Sedan får man väl ha det som man vill egentligen men det är bara så här jag tycker, ingen ska tycka att mitt badrum är äckligt.


Det viktigaste kan få står här

Rent är det! Köp dock aldrig ett fyrkantigt handfat för all smuts fastnar i hörnen.



Min parfym + lotion och Björn Axén Style droppar

Fruktansvärt töntigt inlägg om städning, men jag tycker att allt för få människor har koll på detta, så kanske hjälper det någon. Största anledningen är dock att detta är en sparapengarhelg, så det finns nog inte så mycket annat att skriva om, när det gäller vardagen? God Morgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0