Dagens shopping...


En gåva till mig själv...











Nej jag har inte modellhänder

Ringen inhandlades på "Haga Hem", en jätte mysig butik med allt ifrån inredning till kläder och smycken. Den gulliga tjejen i kassan gav mig tipset att gå in på Kyssjohanna som drivs av hennes kompis, ifall jag var intresserad av liknade smycken. Man kan även gå in på Haga Hems hemsida om man vill handla i deras webbutik, de har även en facebookgrupp, så klart! Typisk av mig att jag gick och shoppade på min vårpromenad, men jag var bara tvungen att köpa den. Min sparapengarhelg funkar inte så bra, men jag har inte festat, shoppat (kläder i alla fall) eller fikat eller ätit ute. Jag laddar nämligen för flera kompisbesök här i mars/april och då vill jag inte snåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0