Du vinner inte storvinsten förrän du är 70 år?

Idag surfade jag runt lite på aftonbladet.se och knappade in på en artikel om Ed Nabors som hade vunnit en hel del pengar. Jag hittade snabbt ytterligare "artiklar" med liknade historier. Och jag känner så här, varför vinner bara gamla människor pengar, inga unga som har hela livet framför sig och som faktiskt kan göra något av de där miljonerna. Nä kriterierna för en vinst på lotto är rullator, löständer och syrgas. Visst det är knapert att vara pensionär för många men kom igen, detta få verkligen inte mig att satsa på en trisslott. Här behövs det kvotering på hög nivå, jag vill inte vänta tills jag är 70 år! Det värsta är ju han som vunnit två gånger, borde ju vara förbjudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0