haha yes!

http://www.tv3.se/story/fruarna



Nu har det blivit dags att dra till Los Angeles igen och träffa både nya och gamla tvättäkta svenska Hollywoodfruar!

I Svenska Hollywoodfruar träffar vi:
Maria Montazami
som vann allas våra hjärtan förra gången. Maria kommer ursprungligen från Västerås och är gift Kamran - en framgångsrik fastighetsmäklare.

Suzanne Saperstein, från Krylbo som bor i en kopia av slottet Versaille och är tillsammans med den före detta fotbollsspelaren Chris.

Päivi Hacker, från Västerås, som är gift med Barry - en framgångsrik affärsman.

Lena Jolton, från Halmstad nyligen blivit singel och tar för sig av allt Hollywoodlivet har att erbjuda.

Och som en extra bonus dyker självaste Anna Anka upp och gästspelar.

Premiär ikväll 8 mars kl 21.00!

Haha här har vi verklighetsflykt på hög nivå. Jag ska ju till och med kanske till NYC i höst, vem vet jag kanske stannar;)? Ibland blir man trött på landet omöjlig/lagom (även om vi egentligen gillar det). Herregud det var lättare för mig att hyra en central lägenhet i London än vad det har varit att få tag på en i Stockholm/Göteborg (lilla fucking Sverige). De nya hemmafruarna är ju till och med affärskvinnor och en är singel det gillar jag (känner man sig "lite" hemma).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0