Long Talk!


Har precis avslutat ett lång telefonsamtal med Karin, numera Malmöit (skit)! Vi talade om allt från himmel och jord, men fram för allt om att hon kommer och hälsar på mig i helgen! Ska bli riktigt kul, vi ska gå ut och festa, promenera, fika, shoppa, brunscha äta middag ute m.m Sedan kom vi fram till att vi borde åka till London ihop i höst, London reunion trip! Vi bodde ju där tillsammans en gång. Och nu när pundet är lågt borde vi passa på att köpa alla väskor som vi inte hann med sist.

Nu har jag sminkat av mig och pyjamasen är på, ska se klart på Dating in The Dark. Och BTW jag skelar inte, det ser bara ut så på bilden, i fall någon tänkte på det, ah nu kommer ni ändå kolla men ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0