Marint tillsammans med Morrongänget

Idag vaknade jag av att folk skrek utanför fönstret, herregud vad har nu hänt tänkte jag? När jag tittade ut fick jag se att en av bussarna hade fått stopp utanför och stoppade upp hela trafiken. Men nu har den som tur är bogserats bort, så förhoppningsvis kommer en buss till mig sedan. Idag skiner dessutom solen så då får man ju passa på att köra lite marint, man kan ju inte hålla sig. Satte på kanal 6 på tv:en och där sänds radio, Morrongänget. jag måste säga att det faktiskt är mycket roligare än det där Vakna med the Voice. Där är ingen rolig, dock har det väl lite roligare gäster. Idag är det dock Patrik Sjöberg som är gäst, han är för skön han. Nu ringer de upp Stefan Holm också haha, sicken tönt:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0