Pissdag


Usch, vissa dagar är inte bra alls, idag var en sådan. Fick trösta mig med ett avsnitt av Dating in the Dark på kanal 5 play. Haha usch jag skulle aldrig ställa upp på något sådant, sitta och hångla med någon som man inte vet hur den ser ut, iiiicck. Det är väl faktiskt så att ytan ändå är en liten del av helheten, tyvärr. Vi attraheras av olika utseenden och beteenden även om man egentligen hade velat att det var annorlunda, då hade det ju varit busenkelt att välja en "bra partner". Sedan passade jag även på att titta på det nya avsnittet av Gossip Girl, riktigt spännande slut må jag säga. Nä nu ser vi fram emot morgondagen istället.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0