Tiger Woods första intervju

Tiger Woods gav sin första intervju i går kväll till ESPN och The Golf Channel - här är några citat från intervjun.
Om varför han gifte sig:
"Varför? För att jag älskade henne. Jag älskade Elin med allt jag har. Och det är något som får mig att må ännu sämre. Att jag gjorde detta mot någon som jag älskade så mycket."
Om vad hans mått på framgång kommer att vara på The Masters:
"... Jag är glad över att komma tillbaka och spela, jag är glada över att få se killarna igen. Jag har verkligen saknat många av mina vänner där ute. Jag saknar att tävla."
Den förväntade / hoppfulla mottagningen från fansen:
"Jag vet inte. Jag vet inte. Jag är lite nervös över detta om jag ska vara ärlig mot dig ... Det skulle vara trevligt att höra ett par applåder här och där ... men också lyckoapplåder för birdies också (skratt). "
Tänk om Elin slagit ihjäl Tiger det hade varit lite komiskt egentligen. Tänk er rubrikerna, "Golf killed Tiger, Tiger killed by an 7 iron!" Ah man får ju se humorn i det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0