Vårpromenad


Strålande sol, nollgradigt

Här bor jag...

Fönstret längst upp is my room, eller nej men himlen var blå och fin

En del var ambitiösa och tog me sig skridskor

Men de flesta var bara som mig strosade runt i solen och njöt



Efter ett tag traskade jag in till stan igen. Måste säga att alla idag såg riktigt fräscha ut, välklädda, glada och med snygga solbrillor. Helt underbart vad vädret gör för människan. Jag såg gamla damer i Slottsskogen som läste en bok på en bänk. En del damer stod bara still i sin päls och riktade ansiktet mot solen. En hundägare som var ute med sina tre taxar, par som strosade runt (och gick alldeles för långsamt) hand i hand och en och annan fågelskådare.En helt fantastisk dag! Och ett riktigt töntigt inlägg egentligen, men jag är riktigt glad att solen tittar fram en helg som denna:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0