Det är varmt...


Eftersom jag kommer att ha en liten fest här i helgen tänkte jag förbereda städningen redan ikväll. Men när jag var klar var jag riktigt törstig och sugen på en cola så tog mig en promenad ut i sommarvärmen. Det var hela 23 grader efter 22:00, ingen kiosk var öppen men till sist hittade jag en som stängde 23:00 och fick tag på min cola. Eftersom jag var tvungen att gå en bit så gick jag förbi ett par uteserveringar och det var proppfulla, så himla härligt, jag ville också! Men det är jobb i morgon så tyvärr blev det inte ikväll, men kanske imorgon ikväll istället? Sådan känsla att kunna sitta ute sent, man har liksom längtat efter det hela långa kalla vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0