Inte välkommen på mtv.com längre?

Igår skulle jag gå in och se mina två favoritserier på mtv.com. Alltså den amerikanska sajten, för mtv.se suger bokstavligt talat, finns inget nytt material där alls. Mtv.com har jag alltid gått in på tidigare för att se de nya avsnitten av både The Hills och The City. Men helt plötsligt tillåts jag inte då jag inte surfar från en amerikansk ip-adress. Jag blev naturligtvis vansinnig då detta är den sista säsongen av The Hills (och den mest spännande), men jag lyckades se hälften innan jag kastades ut igen. Jag försökte ladda ner spionprogram så att jag skulle kunna surfa in med dolt identitet eller med ett fakat amerikansk ip-nummer, men det gick ingen vidare. Men idag har jag hittat en sida som lägger upp, där jag får titta utan problem. Thank God!

Sidan heter http://www.tv-dome.net och har flera serier, jag vet att det kanske finns fler men jag är glad att jag hittade denna i alla fall. Gå in och se The Hills och The City för helt färska avsnitt. Orka vänta ett år på att Mtv i Sverige kommer att visa det. Varför förstår inte svenska mtv att de måste vara ute i samma tid, ja annars så tappar ni tittare, det är 2010 idioter!


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

haha vad är du to old for?;)



SV: tack!:) kolla in igen så ser du det färdiga resultatet nu!

2010-05-06 @ 23:45:04
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0