Jag fick ett kärleksbrev idag!

Av denna mannen, nej jag känner honom inte men han verkar ha funnit mig på facebook. Han skriver i sitt "kärleksbrev" -" Hejsan,jag eintresserad av dig ,hur vi kan ha kontakt varandra ?tack".

Han verkar ju ha det städat hemma, men dammsugaren som en del av inredningen till och med, häftig soffa också!

Jag förstår dock inte om han verkligen är straight, kalla mig fördomsfull men tajta kläder som dessa och dessutom i rosa gör mig en aning förvirrad. Sedan ser jag ju i bakgrunden att han tidigare troligtvis har poserat med en hel del andra kläder, verkar vara lite modebloggare över honom? Men det som gör mig mest bekymrad är att han inte har strumpor eller skor på sig! Tyvärr jag har fotfobi, hur vi kan ha kontakt? NO KONTAKT HOMBRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0