Ny app i iphonen!




Jag har både SR, NRJ och RixFm appsen i min iphone. Det är kul att ha något mer att lyssna på utöver ens eget musikbiblotek, och sedan gillar jag morgonsnacket. Dock har jag länge varit irriterad på Knappen och Hakim, nej ni är inte roliga och det låter bara som att ni fötrsöker ha skoj men att ni egentligen inte har det. Rix Fm går bara inte usch vad hemskt! Men Rivstart som även sänds på Tv6 brukar jag titta på, på morgonen, men hinenr ju aldrig med hela då jag måste till jobbet. Så nu har jag lagt till dem i telefonen så att jag kan följa dem även på bussen, äntligen!


Kommentarer
Postat av: simone

Håller med dig där ^^

2010-05-05 @ 12:32:29
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0